صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: farhadi

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:











پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


بازی برول استارز بینهایت

Brawl Stars یک بازی اکشن 3v3 با محتوای غنی و فضایی پر انرژی برای سرگرمی بازیکنان با دوستان از طریق بسیاری از حالت های بازی است. گرافیک بازی زمانی که شخصیت های بامزه و دوست داشتنی را ترسیم می کند و محیط اطراف بازیکن را آشفته اما سرگرم کننده می کند، چشمگیر است. بسیاری از رویدادهای منحصربه‌فرد آن نیز فرصت‌های خوبی برای بازیکنان است تا جوایز غنی دریافت کنند یا کسی را تا حدی شکست دهند.

حالت‌های بازی Brawl Stars مود شده خلاقانه و سرگرم‌کننده هستند زیرا حول سبک‌های 3v3 می‌چرخند تا بازیکنان با هم تیمی‌های خود هماهنگ شوند. همچنین، از آنجایی که اندازه مبارزه کوچک است، هر مسابقه فقط دو دقیقه طول می کشد، اما برای بازیکنان کافی است تا توانایی های شگفت انگیز خود را در ترکیب های هیجان انگیز به نمایش بگذارند. برخی از حالت‌های بازی فقط در طول رویدادهای مهم ظاهر می‌شوند، اما پاداش‌های آن‌ها برای بازیکنان بزرگ و سخاوتمندانه است تا به طور کامل توسعه یابند.

علاوه بر انواع حالت‌های بازی، تأثیر آن‌ها بر سبک مبارزه بازیکن نیز زیاد است. برخی از حالت‌ها حتی مکانیک‌های جدید یا آیتم‌های پیچیده‌ای را برای بازیکنان اضافه می‌کنند تا به سمت حریفان پرتاب کنند و اثرات بدی روی آنها اعمال کنند. برعکس، شخصیت‌های ویژه مکانیک‌های مبارزه‌ای جدید خواهند داشت که باعث می‌شود گیم‌پلی به‌طور قابل توجهی تغییر کند، اما با وجود تغییر کامل مکانیک، همچنان تعادل کامل را حفظ می‌کند.

برای دانلود نسخه هک شده برول استارز اندروید به لینک قبل تر مراجعه کنید.

 



نوشته شده توسط farhadi در پنج شنبه 7 بهمن 1400


دانلود Talking Tom Gold Run اندروید

اگر می‌خواهید در وسط روز گروهی از راهزنان را با گربه‌های بامزه دستگیر کنید، به Talking Tom Gold Run نگاه کنید. این یک بازی پر از هیجان و سرگرمی است و بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که به سرعت ابراز وجود کنند و با مهارت به تعقیب دشمنان بپردازند. نه تنها این، آنها سرگرمی بیشتری خواهند داشت و چیزهای جدیدی را که این بازی ارائه می دهد کشف می کنند.

شخصیت سرگرم کننده ای که در حال کاهش است، روی راکونز است
با آمدن به Talking Tom Gold Run، بازیکنان باید بدانند که شخصیت مورد نظر و تعقیب آن کسی نیست جز Rakoonz. او یک راهزن حرفه ای است و از مهارت بالایی برخوردار است. او در روز روشن به طور خودجوش به طلافروشی دستبرد زد و هیچ نشانی از ترس نداشت. برای به دست آوردن مجدد طلا از سال گذشته تا کنون، بازیکن باید سخت تلاش کند تا به او برسد و برای پس گرفتن طلای از دست رفته مبارزه کند.

ضمانت ها و اولویت های پرشور را از دست ندهید
در Talking Tom Gold Run، بازیکنان می توانند آزادانه بدود و به سختی در خیابان ها مسابقه دهند. در مسیر تعقیب دشمن، بازیکنان باید مشکلات و موانع زیادی را پشت سر بگذارند. شما نباید ذهنی باشید و با دویدن در بزرگراه، نگهبان خود را با موانع کنار بگذارید. بازیکنی مبتکر و چابک باشید که می داند چگونه موقعیت های سخت را مدیریت کند. نه تنها این، شما باید زمان مناسب را برای حمله و دفاع فعال انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید از رعد و برق کلاه یا آهنربا برای افزایش بیشتر سرعت دویدن خود استفاده کنید.



نوشته شده توسط farhadi در پنج شنبه 30 دی 1400


دانلود و معرفی بهترین بازیهای اکنش برای Android

پیدا کردن بازی های اکشن رایگان برای اندروید باکیفیت برای گوشی اندرویدی با چرخ زدن در گوگل‌پلی یا اپ‌استورهای مشابه بسیار سخت و کار اسانی نمیباشد. ما برای اینکه کارتان راحت‌تر شود، تصمیم گرفتیم بهترین بازی اکشن موبایل را از سایت کافه اپس اندروید با لینک دانلود براتون به صورت رایگان معرفی کنیم. در این مقاله بهترین بازی‌های اندروید را که حتما باید دانلود و تجربه کنید یک جا جمع کرده‌ایم.

محبوبیت و جایگاه بازی‌های اکشن بر کمتر کسی پوشیده است و به سختی می‌توان جایگاه این بازی‌ها را با سایر سبک ها مقایسه کرد. محبوبیت سبک اکشن بازی ها متعلق به پلتفرم خاصی ندارند و در نمونه های آنلاین بسیاری از آن‌ها مولتی پلتفرم بوده و همزمان روی چندین نوع مختلف کنسول، کامپیوتر و موبایل قابل بازی هستند.

بازی‌های اکشن برای اندروید یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی است و هرساله بازی‌های زیادی به صورت رایگان در این سبک عرضه می‌شود. از همان ابتدای فراگیری بازی‌های ویدئویی ژانر بازی‌های تفنگی طرفداران زیادی داشت و بسیاری ساعت‌ها پای کنسول‌های بازی، تفنگ به دست به اردوگاه دشمن حمله می‌کردند. با ورود به عصر بازی‌های آنلاین رفته رفته فضای آفلاین بازی‌های کنسولی جای خود را به بازی‌های آنلاین و موبایلی دادند.

 



نوشته شده توسط farhadi در شنبه 11 دی 1400


بازی موبایلی Lords Mobile

Lords Mobile یک بازی نقش آفرینی پر از پتانسیل است و به بازیکنان احساس طراوت فتح امپراطوری های بی شمار یا هیولاهای افسانه ای را می دهد.

آیا می خواهید رویای خود را برای خدا شدن، ژنرالی که بتواند کشور را در هر جنگی به پیروزی برساند و مستقل باشد، برآورده کنید؟ شما قهرمانی هستید که می توانید پس از سقوط امپراتور واقعی، ملت ها را بازسازی و متحد کنید. دنیای جدید خود را همین الان شروع کنید، بدون نصب سریع Lords Mobile: Kingdom Wars دیگر دریغ نکنید. امروزه این یک بازی ویروسی است و افراد زیادی آن را دوست دارند.

با شرکت در Lords Mobile، در دنیای پادشاهی های زیبا گم می شوید و در آنجا به یک قهرمان تبدیل می شوید. به صراحت اتفاق افتاد که در طول جنگ، امپراتور واقعاً نتوانست مقاومت کند و رفت. در این بین، نیاز به قهرمانی وجود دارد که بتواند جهان را نجات دهد و پادشاهی ها را در یک بدن متحد بسازد. شما حق انتخاب و یافتن قهرمانان از مکان ها، محیط ها و موقعیت های مختلف را دارید. مانند پری دریایی، کوتوله، افراد قدبلند، روبات و ... بودن و تشکیل یک جوخه در ارتش. در این دنیای جادویی، قهرمانانه بجنگید و بر دشمنان غلبه کنید تا دنیای جدیدی برای شما بسازید.

 

منبع : دانلود از گوگل پلی



نوشته شده توسط farhadi در پنج شنبه 2 دی 1400


بازی رایگان بینهایت (مود شده)

همه ما کاربران همیشه برای سرگرم شدن به دنبال بازیهای مود شده برای اندروید میگردیم و همیشه وقتی که پای خرید یا پرداخت هزینه درمیان باشد، طبیعی است که انتخاب‌ها نیز با دقت بیشتری انجام می‌شوند. قطعا یکی از دلایل محبوبیت بالای بازی های رایگان در اندروید، گستردگی این پلتفرم و دسترسی آسان به بازی‌های رایگان و گاهی حتی غیررایگان است. بااین‌حال واضح است که صرفا پرداخت هزینه یا رایگان بودن بازی، معیار چندان درستی برای تعیین ارزش اثر نیست و همین‌طور نمی‌تواند تضمینی بر موفقیت آن باشید.

در هر حال رایگان بودن مزیتی است که باعث می‌شود تا بازی های رایگان موبایل، جامعه‌ی نسبتا گسترده‌تری را نسبت به بازی‌های پولی، مورد هدف داشته باشد. هرچند که اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر بازی های رایگان اندروید بنگریم، آثار بسیار موفقی را می‌بینیم که شاید رایگان بودن، تنها جزء کوچکی از ویژگی‌های مثبت‌شان باشد.

 



نوشته شده توسط farhadi در جمعه 26 آذر 1400


بازی ایرانی پارکینگ حرفه ای 2 برای موبایل

معرفی و اطلاعات بیشتر در مورد بازی پارکینگ حرفه ای 2 :

پارکینگ حرفه ای 2 بازی عالی ماشین سواری با شیوه متفاوت می باشد که توسط برنامه نویسان ایرانی برای گوشی های اندروید طراحی شده است. همانطور که از نام بازی پیداست شما به عناون یک راننده باید ماشین خود را در حالت درست پارک کنید و سکه جمع آوری نمایید که در صورت پارک کردن حرفه ای ماشین سکه های بیشتری به شما می رسد و می توانید پول ها را در سفارشی کردن ماشین خود و حتی، تغییر خودرو استفاده نمایید! البته شما می توانید به صورت آزاد در سهر رانندگی کنید که در اینصورت شما به دور بعد نخواهید رفت و هیچ پولی به شما نمیرسد.

امکان سفارشی کردن ماشین به صورت حرفه ای از جمله عوض کردن رینگ، ارتفاع دادن شاسی، تغییر رنگ ماشین و غیره که بسیار جذاب است.یکی از ویژگی بازی پارکینگ حرفه ای 2 وجود ماشین های مختلف ایرانی است که اکثر کاربران ایرانی طرفدار بازی های ماشین رانی با اتومبیل های ایرانی هستند که این بازی این امکان را برای کاربران فراهم نموده. در نظر داشته باشید که از هر آپدیت و بروزرسانی بازی امکانات و ویژگی های بیشتری اضافه می شود که دنبال کنندگان خود را برای هر آپدیت جذاب آماده می سازد!

بازیهای ماشین سواری زیادی وجود دارد تا الان هزاران بازی در تمامی مارکت ها منتشر شده است و از بهترین ها میتوان به بازی پارکینگ حرفه ای 2 اندروید نیز اشاره نمود.

وبلاگ ما را دنبال کنید تا بهترین بازیهارو براتون معرفی کنیم.

 



نوشته شده توسط farhadi در دو شنبه 1 آذر 1400


بازی Mutiny: Pirate Survival برای موبایل

بازی Mutiny: Pirate Survival RPG (MOD، Crafting/MENU/VIP) با گیم پلی بقای سخت خود با ده ها مکانیسم پیشرفته برای کاوش، بازیکنان را به عنوان یکی از بهترین دزدان دریایی معرفی می کند.

آیا می خواهید دزد دریایی باشید که سفرهای زیادی را پشت سر می گذارد تا بتوانید در جزیره زنده بمانید؟ اگر می خواهید، به Mutiny: Pirate Survival RPG نگاه کنید. این یک بازی ماجراجویی است، بازیکنان موقعیت های خاصی را تجربه خواهند کرد، شما باید برای زندگی در این مکان متروک بجنگید. برای اینکه بتوانید هوش خود را ثابت کنید و بر این مشکلات غلبه کنید، عجله کنید و همین الان بپیوندید!


هنگام شرکت در این بازی، یک سری روزهای زندگی در یک جزیره متروک را تجربه خواهید کرد. بعد از اینکه در قطار شما درگیری رخ داد، به جزیره ای بسیار متروک و خالی از وجود انسان رسیدید و داستان های زیادی را پشت سر گذاشتید. شما واقعاً تنها هستید؛ شما نه غذا دارید، نه آب، نه ابزار و اسلحه. تنها چیزی که الان دارید ملوانان وفاداری هستند که همیشه در کنار شما هستند. آنها حاضرند همه چیز را فدا کنند تا به شما در این دوره چالش برانگیز زندگی کمک کنند. پس از روزها تفکر، تصمیم گرفتید که اگر می خواهید در این جزیره متروک زنده بمانید، باید دزد دریایی باشید. فقط با انجام این کار می توانید زنده بمانید و زنده بمانید.



نوشته شده توسط farhadi در چهار شنبه 26 آبان 1400


نسخه جدید بازی گلمراد

گلمراد که بعد از دوری چند ساله از خونه قدیمی، بعد از ازدواجش با الهام تصمیم میگیره دوباره به خونه دوران بچگیش برگرده. اما این خونه که چندین ساله کسی توش نبوده، اونقدرا که گل‌مراد فکر می‌کنه درست کردنش راحت نیست و با چالش‌های مختلفی روبرو میشه.

تو این بازی عاشقانه ایرانی با شخصیت های مختلف آشنا میشی، معماهای سرگرم کننده رو حل میکنی و با جور کردن میوه های مختلف جایزه می گیری و خونه قدیمی رو با سلیقه خودت بازسازی میکنی. پس این بازی جورکردنی رو همین الان نصب کن و با گلمراد و الهام از برنده شدن تو بازی لذت ببر!

ویژگی های بازی گلمراد اندروید :

- داستان عشقی ایرانی
- مراحل متنوع و مهیج
- گرافیک فوق العاده
- خانه سازی با وسایل لاکچری
- رقابت با دوستان و جدول رده بندی
- چالش ها با جوایز گوناگون

 

بازی گلمراد جز محبوب ترین بازیهای ایرانی و جورچین به حساب میاد که هر ماه به درستی آپدیت جدیدی براش اراعه میشود حتما این بازی خفن را روی موبایل خود امتحان کنید.

 



نوشته شده توسط farhadi در چهار شنبه 19 آبان 1400


بازی cut off اندروید

معرفی بازی : خنده

cut off کات آف بازی یک بازی رانندگی ایرانی است که توسط استودیو گیم لاجیک ساخته شده‌است. کات آف که به سبک جهان باز می‌باشد یعنی می‌توانید در شهر آزادانه رانندگی کنید و حتی از ماشین پیاده شده و سوار ماشین‌های دیگری شوید، از شهر دیدن کنید و وارد مسابقات هیجان انگیز شوید و خود را در مسابقات ماشین سواری محک بزنید. شما حتی با شکست دادن تک تک حریفان خود ، عنوان‌های مختلفی را کسب می‌کنید. در کات آف انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی شبیه‌سازی شده‌است تا به سلیقه‌ی خود ماشین را انتخاب کرده و تغییرات دل‌خواه خود در رینگ، رنگ، سپر، باله و... ایجاد کنید که به شما اجازه می‌دهد ماشین شما تک باشد. گرافیک کات آف از سطح بالایی برخوردار بوده که به شما کمک می کند به راحتی از این بازی استفاده و لذت ببرید. با طراحی محیط‌های جذاب و متفاوت در شب و روز و آب و هوای صاف، بارانی و برفی جذابیت ماشین سواری راحتی بیشتر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به سیستم GPS و نقشه اشاره کرد که به کمک آن می‌توانید به راحتی در شهر گشت بزنید. بازی کات آف در نگاه شما چگونه بود؟ آیا توانست نظر شما را جلب کند؟ ممنون که همراه زینسی هستید.

ویژگی‌ها و امکانات بازی کات آف اندروید :

- انواع مختلف ماشین‌های خارجی و ایرانی

- امکانات متفاوت مانند بوق، آینه و ...

- امکان ارتقا و تغییرات ظاهری و اسپورت کردن

- بخش داستانی با بیش از 60 مرحله

- قابلیت پخش موزیک‌های گوشی

- مسابقات منطقه‌ای، آزاد، پلکانی، لوکال چند نفره، رکوردی، روزانه، تمرینی

 

برای دانلود بازی کات جدید اندروید به لینک قبل تر بروید.



نوشته شده توسط farhadi در شنبه 15 آبان 1400


بازی Dead Target برای موبایل

Dead Target  به شما کمک می کند تا پتانسیل کافی برای مبارزه با زامبی های خطرناک داشته باشید. فقط آن را دانلود کنید و پول و طلای زیادی خواهید داشت.

درباره بازی Dead Target :
Dead Target – پس از شنیدن نام این بازی نیز می توانید بدانید که هدف شما در این بازی کشتن زامبی های شنیع است. این بازی توسط VNG GAME STUDIOS، ناشر مستقر در ویتنام منتشر شده است. از بسیاری جهات، فکر می‌کنم بازی شباهت‌های زیادی با Dead Trigger 2 دارد، اما این بازی تفاوت‌هایی دارد که مبارزه زامبی‌ها را دراماتیک‌تر و ترسناک‌تر می‌کند.

با بیش از 70 میلیون دانلود در گوگل پلی، می توان گفت که Dead Target یکی از محبوب ترین بازی های زامبی در تمام دوران است. در حال حاضر این بازی برای اندروید و iOS به صورت رایگان قابل دانلود می باشد که می توانید از طریق لینک های زیر مقاله آن را دانلود کنید. اما ابتدا اجازه دهید نکات جالبی در مورد این بازی پیدا کنیم.
زمینه Dead Target در سال 2040 ساخته شد، زمان علم و فناوری بشر گام مهمی به جلو برداشته است. همزمان جنگ جهانی سوم در حال وقوع است. وزیر دفاع با شرکتی به نام MZ امضا کرد و قصد داشت پروژه ای به نام Dead Target را توسعه دهد: سربازان، زندانیان را به زامبی تبدیل کنید و از آنها برای حمله به کشورهای دیگر به جای استفاده از نیروها استفاده کنید. اما به طور غیرمنتظره ای MZ پیمان را زیر پا گذاشت و بیماری مهلک جهان را فعال کرد. جهان در آستانه نابودی است.

برای شروع، MZ از یک شهر برای آزمایش بیماری خود استفاده می کند و این یک تهدید برای دولت ها است. که نتوانستند اجازه دهند این اتفاق بیفتد، یک کارگروه برای جمع آوری اطلاعات در مورد بیماری و جلوگیری از سرایت آن به شهرهای دیگر اعزام شد. اما خیلی دیر بود. بالاخره گروه ضربت مرد، فقط شما و مامور M زنده ماندید. کشتن یا کشته شدن؟ زندگی کردن یا زامبی شدن؟ در جنگ بمانید، زامبی ها را بکشید، مامور M را نجات دهید و منتظر باشید تا نیروهای کمکی شما را نجات دهند.



نوشته شده توسط farhadi در پنج شنبه 13 آبان 1400


:: بازی اندروید Cooking Crush
:: دانلود بازی پرو
:: دانلود بازی 1945 Air Force
:: دانلود بازی آنلاینLords Mobile اندروید
:: بازی World War Heroes: WW2 Shooter
:: بازی گشت پلیس 2 برای موبایل
:: اندروید 12
:: بازی Fruit Ninja بینهایت
:: بازی من دزد نیستم برای اندروید جدید
:: معرفی بازی فری فایر مود شده اندروید
:: بازی برول استارز بینهایت
:: دانلود Talking Tom Gold Run اندروید
:: دانلود و معرفی بهترین بازیهای اکنش برای Android
:: بازی موبایلی Lords Mobile
:: بازی رایگان بینهایت (مود شده)
:: بازی ایرانی پارکینگ حرفه ای 2 برای موبایل
:: بازی Mutiny: Pirate Survival برای موبایل
:: نسخه جدید بازی گلمراد
:: بازی cut off اندروید
:: بازی Dead Target برای موبایل





به وب سایت من خوش امدید




:: آذر 1401;
:: شهريور 1401;
:: تير 1401;
:: ارديبهشت 1401;
:: فروردين 1401;
:: اسفند 1400;
:: بهمن 1400;
:: دی 1400;
:: آذر 1400;
:: آبان 1400;

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamemodfreeo